MplusKASSA biedt nieuwe mogelijkheden

Waarom iedereen zo enthousiast is over de QR bestel app en de CVV Compact? Het is dé oplossingen voor de uitdagingen waarmee de horeca op dit moment mee te maken heeft. Ongekende drukte, personeelstekorten en heel wat in te halen omzet. Corona zorgt voor flink wat uitdagingen maar MplusKASSA helpt graag met het vinden van oplossingen. Zowel de QR bestel app als de CCV Compact A77 zorgen voor een efficiëntere bedrijfsvoering met oog voor jouw gasten. We leggen graag het verschil uit.

QR bestel app
Versterk jouw team met de QR bestel app en voorkom onrust bij jouw gasten. De QR bestel app kun je gebruiken op de manier die bij jouw horecazaak past: als extra service, met afhaalpunt of gewoon als menukaart. Het is allemaal mogelijk. Dus ben je opzoek naar een voordelige en omzetverhogende oplossing voor het personeelstekort, waardoor jouw gasten een nog betere service geboden wordt? Dan is de QR bestel app iets voor jou!

CCV Compact A77
De handzame Compact A77 is hét nieuwe Android pinapparaat van CVV waardoor snel afrekenen nooit meer een probleem is. Naast compact is hij gebruiksvriendelijk en snel. Voor MplusKASSA-gebruikers is de CVV Compact extra geschikt! Door de Android besturing is het namelijk mogelijk de handheld software op het apparaat te plaatsen. Hierdoor is het een handheld en pinapparaat in één.

BBB Maastricht
Wil jij meer informatie over deze nieuwe mogelijkheden of advies op maat ontvangen? Weka Kassasystemen staat met MplusKASSA op stand F.514!